Subject: Koostöölepingu allkirjastamine (reoveeseire)
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kaja Oras" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 16:41:43 +0300

Tere

Saatsime 6. jaanuaril allkirjastamiseks koostöölepingu reoveeproovide
võtmise kohta.

Kuna leping on siiani allkirjastamata ja me ei ole Haapsalu Veevärk ASlt
ka keelduvat tagasisidet saanud,  siis saadan lepingu uuesti.  Palun Teil
leping allkirjastada või kui Te siiski lepingut sõlmida ei soovi,  siis
andke ka sellest meile kindlasti teada.

Meeldivat koostöö jätku lootes

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517 | 5199 9298

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.